B&B Hotel Grundmühle

Customer Reviews

Costumer satisfaction is an issue close to our heart. Therefor we constantly survey our guest’s opinions via Customer Alliance (independent partner for surveying customer reviews and quality management.) We strictly adhere to Customer Alliance’s code of conduct, which forbids any manipulation of customer reviews. That way we enable you to get an idea of our Hotel and our customer’s satisfaction, while we simultaneously receive hints on how to improve our services.

We thank all guests for their reviews!

Customer Alliance Logo
  • Overall Rating: (4.6 / 5)
  • Price: (4.5 / 5)
  • Rooms: (4.5 / 5)
  • Location: (4.4 / 5)
  • Cleanliness: (4.8 / 5)
  • Service: (4.8 / 5)
  • Bar: (4.7 / 5)

328 Reviews
92.23% rate this Hotel as “Excellent”

(3.8 / 5)

Review from 5. October 2013

Leisure traveller, 50 years

Der Aufenthalt war angenehm. Im Frühstücksraum könnte durch eine leise Hintergrundmusik eine noch angenehmere Atmosphäre geschaffen werden.

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (3 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.4 / 5)

Review from 4. October 2013

Leisure traveller, 50 years

Unser Zimmer im 2. OG war recht klein und die Möblierung könnte eine Aufwertung vertragen, aber ordentlich u. sauber. Das Haus ist sehr gut geführt mit freundlichem Personal u. sehr gutem Frühstück. Insgesamt zu empfehlen.

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.5 / 5)

Review from 2. October 2013

Georg W., Leisure traveller, 50 years

Zmmer sauber "Bad sehr eng " Service sehr gut. Kann man weiter empfehlen

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
  • Bar: (5 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.3 / 5)

Review from 29. September 2013

Leisure traveller, 40 years

Gastronomie fehlte. Müssten immer weit fahren zum Abendessen. Ansonsten alles gut. Macht weiter so.

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
  • Bar: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.5 / 5)

Review from 27. September 2013

Leisure traveller, 30 years

Sehr gut geführtes, preiswertes Hotel, das unseren Anforderungen voll gerecht wurde.

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (5 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
  • Bar: (5 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(3.6 / 5)

Review from 24. September 2013

Leisure traveller, 60 years

Freundliches Hotel Garni,gutes Frühstück

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (3 / 5)
  • Location: (3 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(3.8 / 5)

Review from 23. September 2013

Wilhelm und Sabine L., Leisure traveller, 50 years

Der Aufenthalt in Ihrem Hause hat uns soweit so gut gefallen. Was uns aufgefallen ist, war die unzureichende Parkplatzsituation sowohl im Hinblick auf die Anzahl als auch Qualität der PKW – Stellplatz – Möglichkeiten. Auch unter dem Gesichtspunkt, dass uns bekannt war, das Sie ein reines "GARNI-Hotel sind, wären kleine Snacks und Speisen im Hausangebot für uns wünschenswert gewesen. Auch das Betreiben eines Gastbetriebes in Ihren geschmackvoll eingerichteten Speisenraum und Foyer hätte unseren Zuspruch bekommen. Schon deshalb, weil wir dann hätten nicht jeden Abend außerhalb Ihres Etaplisement essen gehen müssen. Mit freundlichen Grüßen Wilhelm und Sabine Lucke

  • Price: (3 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
  • Bar: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.0 / 5)

Review from 20. September 2013

Leisure traveller, 30 years

Rundum gelungener Aufenthalt. Gutes Frühstücksbuffet!!!

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
  • Bar: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(4.4 / 5)

Review from 20. September 2013

Leisure traveller, 60 years

Wir haben uns sehr wohl gefühlt bei Ihnen und uns sehr gut erholt.

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
(3.8 / 5)

Review from 19. September 2013

Leisure traveller, 60 years

Angenehm, freundlich, Preisleitung gut. Guter Zugang vom Parkplatz zu den Zimmern. Gutes reichliches Frühstück.

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (3 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
Surveyed by Customer Alliance Customer Alliance Logo
1 108 109 110 111 112 126